Obchodné podmienky

Úvod

Cestovná agentúra Lavsi (ďalej iba CA) je autorizovaným predajcom zájazdov renomovaných cestovných kancelárií (ďalej iba CK) s ktorými má uzatvorenú riadnu zmluvu o predaji zájazdov. Všetky CK informovali CA, že sú riadne poistené proti úpadku CK. Zájazdy si u nás objednávate za rovnakú cenu a podmienok ako v poriadajúcej CK.

Objednávky

Každý návštevník môže poslať ľubovoľné množstvo NEZÁVÄZNÝCH objednávok. CA nemá v momente objednania zájazdu zákazníkom informácie o tom, či je daný zájazd voľný alebo nie. CA si vyhradzuje právo (po odoslaní objednávky) na opravu prípadných nepresností, ktoré môžu vzniknúť pri ručnom prepise zájazdu do databázy serveru. CA si vyhradzuje právo odmietnúť objednávky, ktoré sú rozporuplné, prípadne neúplné, alebo neobsahujú správne telefónne číslo, i bez odpovede zákazníkovi.

Upozorňujeme, že pri ponukách Last minute nemusia byť uvedené kompletné informácie, tie Vám upresní náš pracovník.

Vybavovanie objednávok

Po prijatí NEZÁVÄZNEJ objednávky vykoná CA rezerváciu zájazdu. V prípade, že to nie je možné – CA okamžite kontaktuje zákazníka a dohodne ďalší postup.

Pri úspešnej rezervácii je zákazníkovi podľa predchádzajúcej dohody zaslaná cestovná zmluva s potrebnými pokynmi na úhradu zájazdu e-mailom. CA informuje zákazníka do akej doby je potrebné (v prípade jeho záujmu) zaslať podpísanú zmluvu späť do CA. Termíny pre platbu zálohy alebo doplatku sú pre zákazníka záväzné a CA nie je zodpovedná za následky oneskorenej platby (zo strany CK môže dôjsť k stornu rezervácie alebo zájazdu). Cestovná zmluva sa stáva záväznou v okamihu zaplatenia zálohy.

 

Platba

Československá obchodná banka IBAN SK59 7500 0000 0040 3067 6456

 

Za bežné zájazdy objednávané viac, ako jeden kalendárny mesiac pred uskutočnením zájazdu zaplatí zákazník spravidla zálohu stanovenú CK, následne potom jeden kalendárny mesiac pred jeho uskutočnením doplatí zvyšnú čiastku, do plnej ceny zájazdu.

Zájazdy typu „last moment“ a zájazdy objednávané menej, ako jeden kalendárny mesiac pred uskutočnením zájazdu, hradí zákazník jednorazovo v plnej výške uvedenej ceny na účet CA, prípadne po dohode priamo na účet danej CK, v pobočke príslušnej banky alebo bankovým prevodom.

Zákazník berie na vedomie, že pri zakúpení zájazdu môže vo výnimočných prípadoch nastať situácia, že cestovná kancelária usporiadajúca príslušný zájazd rezerváciu nepotvrdí. V takomto prípade cestovná zmluva nenadobudla právnu účinnosť a klient má nárok na bezodkladné vrátenie všetkých už uhradených platieb. Nemá však nárok na náhradu škody.

Letecké spoločnosti si vzhľadom k sústavnému zvyšovaniu leteckého benzínu na svetových trhoch vyhradzujú právo na zmenu výšky palivového príplatku. Niektoré CK hradia tieto navýšenia zo svojich prostriedkov, iné vyžadujú od klientov doplatiť cenový rozdiel dodatočne pred odletom. Podmienky stanovené cestovnými kanceláriami je CA povinná akceptovať.

Objednávka sa stáva záväznou v okamihu zaplatenia zálohy.

Cestovná zmluva nadobúda účinnosť dňom písomného potvrdenia zo strany organizátora zájazdu a doručením objednávateľovi.

Poplatky za platbu v SR sú hradené takto:

– poplatok za platbu zálohy alebo doplatku od zákazníka na účet CA hradí zákazník

– poplatky za platbu zálohy alebo doplatku z účtu CA na účet CK hradí CA

– poplatky za prípadné doplatky nesie tá strana, ktorá doplatok zapríčinila (zákazník alebo CA)

– poplatky za vrátenie preplatku zákazníkovi nesie CA bez ohľadu na príčinu pri platbe kartou je účtovaný manipulačný poplatok vo výške 1,59% z čiastky

Tieto podmienky neplatia, pokiaľ zákazník platí priamo CK. V tom prípade platia podmienky CK. Platby zo zahraničia a do zahraničia robíme iba výnimočne a poplatky hradí vždy zákazník.

Cestovné doklady

Každý cestujúci je povinný mať so sebou do zahraničia platný cestovný pas, prípadne OP pre cesty po Shengenskom priestore. Občania ostatných štátov sú povinní overiť si dôležité informácie súvisiace so vstupom do vybratej destinácie, prípadne štátu, ktoré pri pozemnej doprave do vybratej destinácie prechádzajú. Prípadné vízové formality si musia zaistiť sami ešte pred vycestovaním. Za neudelenie víza cestujúcemu nenesie CA či CK žiadnu zodpovednosť.

Pre rôzne destinácie je stanovená rôzna lehota, po ktorú musí byť cestovný pas platný ešte po návrate z destinácie. Pri väčšine destinácií sa jedná o platnosť 6 mesiacov po návrate z dovolenky. Bližšie informácie nájdete na stránkach Ministerstva zahraničných vecí Slovenskej republiky na www.mzv.sk. Taktiež je cestujúci povinný si pred objednaním cesty skontrolovať vízové, bezpečnostné a ďalšie podmienky pre vstup do destinácie, vrátane situácie v destinácii. Za neoverenie nenesie CA žiadnu zodpovednosť.

Potrebné doklady – vouchery, letenky apod. obdrží zákazník od CA alebo príslušnej CK. Závisí na termíne a na krajine, ktorú chce zákazník navštíviť. Doklady sú doručené cca. týždeň pred odjazdom a napr. letenky môžu byť predané až priamo na letisku.

Zájazdy na vyžiadanie

U niektorých zájazdov je nutné vyžiadať zájazd najskôr u partnera CK (hotel v zahraničí a pod.). V takomto prípade je CA oprávnená požadovať podľa podmienok danej CK zálohu až 100% ešte pred rezerváciou zájazdu, ktorá pri úspešnej rezervácii je ihneď záväznou a vzťahujú sa na ňu ihneď storno podmienky danej CK. V prípade neúspešnej rezervácie sa vždy vracia záloha v plnej výške, pokiaľ si zákazník nevyberie iný zájazd.

Storno podmienky

Pred podpisom zmluvy je objednávka nezáväzná. Po zaslaní podpísanej cestovnej zmluvy je zákazník oprávnený stornovať objednaný zájazd (odstúpiť od zmluvy) podľa storno podmienok danej CK, ktorá je usporiadateľom vybraného zájazdu.

Odstúpenie od cestovnej zmluvy musí byť výhradne písomnou formou s podpisom objednávateľa doručené na emailovú adresu a zároveň usporiadateľa zájazdu (CK). Kontakty sú uvedené v cestovnej zmluve.

Odmietnutie zákazníka

CA si vyhradzuje právo odmietnúť zákazníka najmä v nasledujúcich prípadoch:

– zákazník zasiela stále neúplné alebo úmyselne nesprávne vyplnené objednávky

– zákazník zasiela objednávky s vedomím, že si zájazd v skutočnosti neobjedná

– zákazník viac ako v dvoch prípadoch po sebe bezdôvodne nezaplatí zálohu alebo celú čiastku po potvrdení rezervácie

– zákazník vo viac ako dvoch prípadoch nezašle podpísanú cestovnú zmluvu.

 

Osobné údaje

– Niektoré údaje (predovšetkým meno, priezvisko, bydlisko) Vami poskytnuté pri využívaní tohto serveru a služieb CA sú osobnými údajmi podľa zákona č. 428/2002 o ochrane osobných údajov. My si dôvernosť vašich osobných údajov uvedomujeme a prehlasujeme, že s nimi budeme nakladať v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

– CA spracováva Vami poskytnuté osobné údaje po dobu neurčitú, do odvolania zákazníkom daného súhlasu. Ten má právo svoj súhlas kedykoľvek písomne alebo e-mailom na dovolenka.lavsi@gmail.ck odvolať a CA údaje bez zbytočného odkladu zlikviduje.

 

CA Lavsi prehlasuje, že všetky Vaše údaje považuje za vysoko dôverné a použije ich iba pre vlastnú potrebu v zmysle zákona č. 428/2002 o ochrane osobných údajov k zlepšeniu svojich služieb, k obchodným a marketingovým účelom CA. Pokiaľ bude k Vašim osobným údajom mať prístup iný subjekt ako CA, bude tomu tak iba v rámci spolupráce na činnostiach CA za účelom zlepšovania svojich služieb a k obchodným a marketingovým účelom, pričom takýto iný subjekt nesmie údaje predávať inej osobe.

– Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné.

– Niektoré údaje budú spracované i na základe zvláštneho zákona a ich poskytnutie je povinné pre uzatvorenie niektorých služieb (napr. poistenia).

– Ďalšie spracovanie prebieha iba na základe zvláštneho zákona.

– Vaše osobné údaje sú uložené na zabezpečenom serveri vo vlastníctve našej spoločnosti.

– Podľa zákona máte kedykoľvek právo písomne žiadať CA o poskytnutí informácií o tom, akými osobnými údajmi o Vás CA disponuje